SDL onthult revolutionaire intelligente Language Cloud – het enige platform voor beheer van het volledige vertaalproces @SDLConnect2018

SDL Language Cloud, dat is gebaseerd op de meest geavanceerde taaltechnologie met taalkundige AI, maakt snellere levering van effectievere content mogelijk

SDL (LSE: SDL), een wereldwijde marktleider op het gebied van contentcreatie, -vertaling en -levering, heeft vandaag de vernieuwde SDL Language Cloud aangekondigd. Nu zijn machine learning en Hai, de taalkundige kunstmatige intelligentie (AI) van SDL in het platform geïntegreerd. SDL Language Cloud is voorzien van de meest geavanceerde taaltechnologie en is een intelligent, compleet platform voor iedereen die zich bezighoudt met vertalingen.

Bij het maken, beheren en leveren van complexe vertaalprojecten zijn vaak honderden mensen betrokken. Dankzij Hai biedt SDL Language Cloud veel meer dan een standaard vertaalbeheersysteem. Taken en goedkeuringsprocessen binnen de workflow kunnen worden geautomatiseerd, zodat teams sneller vertalingen van hogere kwaliteit kunnen leveren. Bovendien worden overal in het bedrijf de beste vertaaltactieken toegepast.

"We wilden inspringen op de contentexplosie en onze taaltechnologieën transformeren om aan de nieuwe vereisten van bedrijven te voldoen. We hebben onze 26 jaar ervaring verwerkt in een volledig vernieuwde vertaalworkflow. Hiermee kunnen we bedrijven helpen effectievere content te creëren", zegt Jim Saunders, Chief Product Officer bij SDL. "SDL Language Cloud is een compleet vertaalplatform dat projectbeheer op een geheel nieuwe manier benadert. Het platform beschikt over de nieuwste technologieën op het gebied van machinevertaling (MT) en taalkundige AI. Bedrijven kunnen hiermee vertalingen van hogere kwaliteit produceren dankzij efficiëntere processen, de juiste gebruikerservaring en ondersteuning voor alle contenttypen, databases en vertaalmethoden."

Teams die met content werken, zoals documenten, video's en afbeeldingen, beschikken over een gebruiksvriendelijke portal om content voor vertaling te uploaden. Ervaring met vertaalprocessen is niet nodig. SDL Language Cloud met taalkundige AI helpt het optimale proces te kiezen, of dat nu gebruik van SDL MT is of vertaling door professionele vertalers, bijvoorbeeld bij content waar de juiste nuance van het grootste belang is. Teams kunnen gebruikmaken van ruim 80 applicatieconnectors om content te laten vertalen. Er zijn connectors voor onder andere contentmanagementsystemen, webcontentmanagementsystemen, e-commerceplatforms, marketingautomatiseringsplatforms en meer. Dankzij de gebruiksvriendelijke interface zien belanghebbenden direct de voortgang van een project. Zo halen ze eenvoudiger krappe deadlines en kunnen ze budgetten proactief beheren.

SDL Language Cloud biedt toegang tot de cloudtechnologie van SDL, waaronder terminologie, de online editor, workflowautomatisering, vertaalgeheugens en meer. Met SDL Language Cloud kan het volledige vertaalproces binnen een bedrijf worden beheerd. Zo kunnen teams zich richten op andere zaken, zoals het goedkeuren van projecten of de voortgang van projecten waarbij de deadline cruciaal is. SDL Language Cloud biedt toegang tot Neural MT en Hai, de taalkundige AI van SDL. Beide zijn het resultaat van vijftien jaar nauwe samenwerking tussen MT-ontwikkelaars en professionele vertalers met MT-kennis en ervaring in allerlei vakgebieden en domeinen.

Over SDL Language Cloud

Ontdek hoe u kunt profiteren van SDL Language Cloud.

Over SDL Neural MT

Kom meer te weten over het revolutionaire Neural MT-platform van SDL.

SDL (LSE: SDL) is wereldwijd koploper in de creatie, vertaling en levering van content. Al meer dan 27 jaar helpen we bedrijven effectief te communiceren en significant betere resultaten te behalen. Dit doen we door klanten overal ter wereld relevante ervaringen te bieden op meerdere contactpunten.

Wilt u meer weten? Ontdek op sdl.com/nl waarom 90 van de 100 grootste internationale bedrijven op ons werk vertrouwen. Volg ons op Twitter, LinkedIn en Facebook

Copyright © 2019 SDL plc. Alle rechten voorbehouden. De naam SDL en het logo en product- en servicenamen van SDL zijn handelsmerken van SDL plc en/of haar dochterondernemingen en zijn mogelijk gedeponeerd. Overige bedrijfs-, product- of servicenamen zijn het eigendom van hun respectieve eigenaren.