Live Chat

SDL introduceert Marketing Solutions, waarmee merken internationale klantcontent kunnen aanpassen, beheren en leveren

Een combinatie van diverse marketingservices helpt bedrijven sneller internationale campagnes en websites te introduceren door hun marketingteams wereldwijd bereik te geven

Maidenhead, VK 15 november 2016 Persberichten
15 november 2016 , Maidenhead, VK

MAIDENHEAD, VK. en WAKEFIELD, VS. – 15 november 2016SDL (LSE:SDL) heeft vandaag een nieuwe oplossing aangekondigd voor het aanpassen, beheren en leveren van internationale omnichannel content. SDL Marketing Solutions omvat services voor transcreatie en copywriting, beheerde services voor webcontent en services voor contentproductie.

De enorme hoeveelheid mediakanalen en de noodzaak om kosteneffectief lokaal relevante - en tegelijkertijd wereldwijd consistente - content te leveren bij alle contactpunten is een van de grootste uitdagingen waarvoor merken zich gesteld zien. SDL Marketing Solutions helpt internationale bedrijven deze fragmentatie het hoofd te bieden. SDL biedt klanten via een centraal toegangspunt toegang tot een allesomvattende oplossing voor het beheren, aanpassen en leveren van internationale merkcontent, en zorgt daarmee voor een dramatische verkorting van de cyclusduur en een aanzienlijke kostenverlaging.

SDL Marketing Solutions vormt een internationaal verlengstuk van het eigen marketingteam. Dankzij toegang tot de meer dan 1100 lokale vertalers en het ongeëvenaarde wereldwijde partnernetwerk van SDL, kunnen bedrijven sneller cultureel relevante en merkgerichte content bieden voor elk mediatype en elk digitaal contactpunt.

Het aanbod omvat de volgende services:

• Beheerde services voor webcontent, zoals services voor de vertaling, bewerking en omnichannel levering van content, combineren het creatieve aspect met sitebeheer en contentpublicatie op wereldwijde schaal.
  • Services voor transcreatie en copywriting geven content een creatieve dimensie en zorgen dat de marketingboodschap optimaal is afgestemd op de lokale markt. Hierbij worden tweetalige copywriters ingezet die de boodschap en toon lokaal relevant maken voor maximale impact.
  • Contentproductieservices omvatten de lokalisatie en transcreatie van afbeeldingen, video's, grafische elementen en animaties.
"Dit nieuwe aanbod speelt direct in op een behoefte van de markt", aldus Adolfo Hernandez, CEO van SDL. "Onze klanten hebben aangegeven dat ze een allesomvattende oplossing voor content, vertaling en levering willen die verdergaat dan het traditionele aanbod. SDL Marketing Solutions stroomlijnt onze bestaande expertise, services voor rich content en technologieën met vereenvoudigde processen en een duidelijk operationeel model voor optimale efficiëntie."

Bezoek voor meer informatie ons blog.

SDL (LSE:SDL) is een innovatieve speler op het gebied van vertaaltechnologie, vertaaldiensten en contentmanagement. Al meer dan 25 jaar helpen wij bedrijven hun klanten over de hele wereld krachtige en relevante digitale ervaringen te bieden en zo hun resultaten significant te verbeteren. Wilt u meer weten? Ontdek waarom 78 van de 100 grootste internationale bedrijven samenwerken met SDL. Ga naar SDL.com/nl en volg ons op Twitter, LinkedIn en Facebook.